wtorek, 1 listopada 2022

Apetyt nadal rośnie [0708462 Slr]

Do wykonania stopni manewrowego wykorzystałem części oferowane przez modelarską manufakturę Kluba. Wśród różnych posiadanych przeze mnie drobiazgów znalazłem jakby "bardziej współczesne" stopnie z metalową kratą. Wprawdzie nie były one odpowiednie dla opisywanego wagonu lodowni, jednak uznałem, że można przerobić je na miniaturki stopni drewnianych. Na kraty nakleiłem prostokąciki wycięte z cienkiego polistyrenu. Następnie po krawędziach stopni doklejałem paski, które mają udawać zabezpieczenia przed zsunięciem się stopy manewrowego. Na dolnej fotografii widać, że dla ułatwienia sobie pracy przyklejałem paski nieco dłuższe. Dopiero po stwardnieniu kleju odstające ich części odcinałem za pomocą skalpela. Oka kraty wypełniłem klejem dwuskładnikowym.         



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz