czwartek, 16 kwietnia 2020

Ramki na nalepki [P.K.P. 0701219 Sdw]

Trochę czasu minęło od chwili gdy zobowiązałem się do poszukania prostej metody wykonania miniaturowych ramek na nalepki dla modeli przy których producent nie zadbał o prawidłowe wykonanie tego ważnego elementu. Pokazałem wówczas przykład wagonu wapniarki, tylko z nadrukiem ramki, niezbyt dobrze udającym oryginał. Po kilku nieudanych próbach zastosowania różnych metod i materiałów w końcu dopiero dziś udało mi się wykonać ramki, z których jestem wystarczająco zadowolony. Metodę opiszę niebawem. Na razie przedstawiam pierwsze zdjęcia efektu prac, dla porównania wykonanych przy tejże samej wapniarce. Przy okazji sproszkowaną suchą pastelą nieco nieco wzmocniłem biały nalot, w pierwowzorze charakterystyczny na tego rodzaju wagonach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz