poniedziałek, 24 października 2022

Wagon lodownia [0708462 Slr]

Nie wiem dlaczego właśnie ten model wyciągnąłem z pudełka (Roco, nr kat. 66555). Nie wiem dlaczego zacząłem przyglądać się mu z uwagą. Ślady eksploatacji w postaci przebarwionych, zbrązowiałych ścian pudła wykonałem wiele lat temu. A tu nagle ups! Wagon do poprawki. Po pierwsze, zapewne przez nieuwagę, stopnie (a może półki?) znajdujące się tuż pod drzwiami błędnie pozostawiłem w jasnych barwach. Po drugie niedokładnie pomalowałem krawędzie plastikowych odwzorowań metalowych elementów szkieletu pudła i rygli drzwi. Trudno dostrzec to zdjęciu. Jednakże oglądając model gołym okiem widać świecące się tworzywo sztuczne. O które elementy chodzi, widać w powiększeniu na drugim zdjęciu (strzałki pokazują niektóre takie miejsca). Oczywiście postanowiłem błędy naprawić, ale o tym w następnym odcinku bloga.

Jeśli klikniesz w fotografie, zobaczysz je w powiększeniu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz