sobota, 11 marca 2023

Zajęcie na wietrzno-śnieżno-deszczowe sobotnie przedpołudnie [657678 PPu321]

Być może już wspominałem, że zdarza się, iż wnoszę poprawki do modeli, przy których pracowałem wiele lat temu. Tak jest w przypadku modelu platformy z poniższych fotografii. Jak sądzę efekt odwzorowania śladów eksploatacji na miniaturze PKP-owskiego wagonu pochodzenia amerykańskiego, kiedyś tam musiał wydawać mi się wystarczająco dobry. Teraz stwierdziłem, że wymaga poprawek. Przede wszystkim moją uwagę zwróciły nazbyt jednolite wewnętrzne powierzchnie ścian i podłogi. Postanowiłem to poprawić dodając przebarwienia, które w pierwowzorach wagonów są wytarciami i zabrudzeniami desek. Było to zajęcie idealne na dzisiejsze śnieżno-deszczowe i wietrzne sobotnie przedpołudnie.    

Kliknij w obrazki, wówczas zostaną powiększone

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz