czwartek, 13 grudnia 2018

Minął rok

Po raz kolejny przekonałem się, że czas mija bardzo szybko. Dzisiejszego wieczora to już rok od kiedy rozpocząłem prezentację własnego pomysłu na uprawianie modelarstwa kolejowego w skali 1:87. W takim razie przydałoby się kilka słów posumowania. Czynię to poniżej.
 
Niewątpliwie praca nad kolejnymi wpisami dała mi wiele satysfakcji. Blog posiada niewielką, choć chyba stałą liczbę czytelników, a to zarówno w Polsce, jak i za granicą. Zapewne dokonywane przeze mnie wpisy pojawiają się zbyt rzadko. No cóż, to tylko  hobby – zajęcie wykonywane w wolnej chwili. Ponadto każdy kolejny wpis jest poprzedzony wielogodzinną pracą na modelem, a także jej dokumentowaniem. A to jest zajęcie trudne samo w sobie. Uważam, że wciąż brakuje mi doświadczenia, jak w prosty i zrozumiały sposób pokazać i opisać realizowane przeze mnie pomysły. Chyba powinni tego uczyć w szkole. Ale dość narzekania. Nie zamierzam zamykać bloga. Dlatego nadal zapraszam dotychczasowych jego odbiorców by nadal tu zaglądali, a także proszę by zachęcali do tego tych, którzy jeszcze na blog nie trafili. 
 
A teraz dzisiejszy materiał fotograficzny. Podobno najlepiej świętuje się na łonie natury. Dlatego tym razem w miniaturze idylliczny świat podmokłych łąk z "okolic Szembruka".

                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz