niedziela, 16 grudnia 2018

Uniwersalna metoda

Niedawno opisałem metodę wykonania imitacji rdzawych nalotów przy pomocy markera olejowego i suchych pasteli, którą zastosowałem do pokrycia "rdzą" tarcz kół kolejowych. Tym razem postanowiłem pokazać, jak bardzo uniwersalna jest to metoda. Na "części metalowe" starej węglarki Roco nałożyłem różnego rodzaju ślady korozji. W tym celu użyłem patyczka do uszu i pędzla. W założeniu model ma odwzorowywać oryginał noszący ślady bardzo intensywnej eksploatacji. Miniatura, która stała się przedmiotem waloryzacji zapewne nie spełnia współczesnych standardów modelarskich, nie mniej wydaje się, że po nałożeniu imitacji śladów eksploatacji może cieszyć oko. A jak opisywana "rdza" wygląda w fotograficznym powiększeniu można zobaczyć klikając w dolny obrazek.
  

Kliknij w fotografię. Wówczas zostanie powiększona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz