środa, 3 lutego 2021

Budowa wiejskiej kuźni krok po kroku [4]

Przyzwyczaiłem się wykorzystywania taśmy dwustronnie klejącej jako "trzeciej ręki". W taki sposób ułatwiłem sobie klejenie kombinacji słupów, belek i zastrzałów wyznaczających podcień kuźni. Taśmę przykleiłem dolną powierzchnią do podkładki, a do górnej przytwierdziłem kątownik. Dzięki temu zabiegowi, zachowując kąty proste, sprawnie złożyłem konstrukcję mającą podtrzymywać część dachu wystającą nad podcieniem.




Nad podcieniem będzie znajdował się stryszek, który (rzecz oczywista) powinien posiadać podłogę. Wyłożyłem ją płytkami polistyrenowymi, mającymi imitować solidne deski. W tym celu wykorzystałem, pochodzące z modelarskich zapasów, ponad trzydziestoletnie płytki Auhagena. Jak widać ich grubość jest przeskalowana. Po nałożeniu dachu to "nadużycie" nie będzie widoczne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz